Wednesday, June 03, 2009

Tiden bara flyyyyyyyyyyyyyyger iväg!

En och en halv vecka kvar? Hur gick det till? 
Har jag redan haft min nya klass i ett år?
Och vilken klass sen, dom jobbar jättehårt och är flitiga. Snälla med, fast lite grand saknar jag kommentarer på min blogg, det beror nog mest på att de inte känner mig så bra.
Idag har jag haft klassen själv, Jaja, Johan M hjälpte väl till lite då... I övermorgon ska de ha prov på alla landskapen och jag tror att det ska gå jättebra för dem. Vi håller tummarna och tassarna. 
Jag undrar vad de ska göra under sommarlovet? Isa ska förstås läsa, precis som jag, men vad ska hon läsa? Det undrar jag. Och alla de andra, berätta för mig om era sommaräventyr, snälla. 
PS. Vuxna bloggäster får givetvis också kommentera. 

8 comments:

Anonymous said...

Hej! Ja tiden flyyyyyyyger bara iväg ( men tyvärr inte för mig) . Men visst den går ju frammåt rätt så snabbt. Jag blir avundsjuk på öster för att ni slutar tidigare än oss. Ha ett super sommarlov. Mira

Lena said...

När slutar ni då?
Kan du ha ett super sommarlov själv? Saknar dig jättemycket

Anonymous said...

Vu slutar en vecka efter er. Men OK jag kan väl vänta då. Jag kommer och hälsar på snart. Mira

Anonymous said...

ja tiden flyger bara iväg helt plötsligt är det bara några dagar kvar på en underbar tarmin med Lena.

ska bli skönt med sommarlov men kommer sakna dig och Lena. vad ska du göra i sommar?

Kram Emelie!

Anonymous said...

vad ska du göra i sommar lage jag ska fylla år karam Ida ekdahl

Anonymous said...

jaa.. tiden flyger verkligen iväg! / Fanny

Anonymous said...

hej! ja tiden flyger bara iväg.../ Fanny

Anonymous said...

hoppas du får det bra i sommar lage ! (; <3 / Fanny