Thursday, June 11, 2009

Sommaravslutning

Och jag är jättenervös.
För allra första gången så är det nämligen jag som ska läsa upp klassens sommarhälsning.
Det är så läskigt, hela jag är så nervös så att pälsen kommer att trilla av vilken sekund som helst.
Emelie är snäll, hon har lovat att hålla mig så att jag når mikrofonen och så att jag syns (jag är ju rätt så kort som ni vet.) och så har hon lovat att hjälpa mig om jag stakar mig för mycket.
Det är tur att eleverna är snälla.
Vi ses på Byskolan klockan 18.30
Tusen nervösa BJÖRNKRAMAR

7 comments:

Lena said...

Emelie vågade inte heller. Men Ida, hon är modig hon, så hon hjälpte eran björn.
Tack så mycket Ida. Vi ses till hösten.

Anonymous said...

Hej Lage!
Det var kul på sommaravslutningen. Så skönt med sommarlov.

Ha en jätte bra sommarlov.
Kram Lucia.

Anonymous said...

det var kul

emelie

Anonymous said...

Det var roligt på sommaravslutningen.






Aleko

Anonymous said...

Hej lage!!!
Det var jettekul på sommaravslutningen.:)


kram gustav

Anonymous said...

ok


samuuel

Anonymous said...

du behöver inte va närvös det kommer gå bra viktor