Thursday, June 04, 2009

Picknick!

Vi ska ha PICKNICK idag klockan 18.00! Hela klassen kommer med sina syskon och föräldrar. Jag hoppas att jag får vara med, fast ibland vågar jag inte riktigt. Vissa vuxna tittar konstigt när jag dyker upp.
Men om jag får vara med så ska jag äta av Lenas goda potatissallad (min känsliga nos säger att den tillagas i köket nu. Mums!).
Hoppas att jag får åka hem till Lena idag, behöver vila lite innan skolavslutningen och slippa passa skolan. Björnkramar från Lage

5 comments:

Anonymous said...

Hej Lage!

jag hadde jätte kul på picknicken men var var du jag kunde inte se dig, var du med eller??

Stor kram Emelie!

Anonymous said...

ja det var jätte kul men det var synd att det rengnade hoppats det är finare nästa gång

stora kramar från Ida ekdahl

Anonymous said...

det var kul på picknicken! / Fanny

Anonymous said...

Tja! Lage som du såg så var jag inte med på picknicken för att det var sista gången på ridnigen det var därför jag inte kom då. Ok? Många HUGS från Camilla?

Anonymous said...

Jag tyckte det var jätte roligt på picknicken.




Aleko