Saturday, May 01, 2010

Ont i huvet :(

Jag har nog ätit för mycket choklad?
För jag hade jätteont i huvudet hela fredagen, låg i sängen under ett täcke och gnällde typ.
När Lena kom hem så berättade hon hur bra Österskolefestivalen varit, att de hade dansat och sjungit och trollat och gjort en mini Harry Potter musikal... Jag hade ju velat se Johan som Voldemort.
Orättvist, jag hade glömt bort, och jag som hjälpte till att göra dekor och allt.
Nu tänker jag glo på film och så ser vi hur jag mår på måndag.
Kram till alla mina ungar i klassen jag har nu och klassen jag ska få nästa år uppe på Killebäck.
För jo det är sant, jag ska vara där nästa termin.

3 comments:

Anonymous said...

Hej lage <3 inte kul att höra att du har huvudvärk... Krya <3
Hmm saknar österskolefestivalen..
Och saknar dig och lena hoppas att allt är bra annars bortsätt huvudvärken

// Hedvig

Anonymous said...

Synd, att du missade österskolefestivalen :(. Jag var ju med i den sjäv.

EMMA

Anonymous said...

HIMLA otur att ha huvudvärk när JAG UPPTRÄDER!!! DU ville se Johan,va! Varför inte Fred och George? Dom var ju dom bästa!!!!(För att jag spelade Fred ;D )

SIGNE