Friday, April 23, 2010

Nä nu Jädrar, tänkte jag.

Idag när jag kom till skolan förstod jag varför Lena inte låtit mig följa med hit.
Jag blev jätteledsen, någon hade haft sönder mitt fönster I TUSEN BITAR!

Jag har knappt velat se på det men, ja nu när klassen hade musik så satt jag där och stirrade på eländet.



Och då, medan Lena rättar och jag deppar då kommer det två nissar och stjäl rutan!
Hur vågar dom? När vi sitter där?
Fast jag vågar inte skrika åt dem och Lena, hon bara sitter där och bryr sig inte alls. Dumma människa.

Fast efter ett tag förstod jag, dom skulle ge mig en ny ruta.


Tack



Nu är det ljust och fint i klassrummet och varmt och vi kan vädra lätt och ingen kan råka skära sig.

5 comments:

Anonymous said...

Alltså herregud! Du är inte särskilt smart du Lage. Uppenbarligen har du bara vadd i huvudet.

Anonymous said...

Vad tråkigt att någon har sabbat en ruta.
Det är riktigt dumt och knasigt gjort.
Vad tur att dom inte tänkte stjäla rutan utan bara byta ut den.
MIRA

Anonymous said...

Då har du själv bara SOCERVADD i huvet, för Lage är minsann både klok & smart. Så det så!!!

Anonymous said...

hejhopp lage, det är inte lätt att veta att dom skulle byta ruta! men det är inte roligt att någon hade krosat din ruta!! men så snälla dom var som kom med en ny till er :)
Och personer med dumma komentarer ska man inte bry sig om. För det finns alltid dom som vill vara elaka... men du har även dom som älskar dig <3

Massa stora björnkramar // Hedvig

Anonymous said...

dEt finns dumma människor och björnar. jag vet några i klass 3 t.ex

Anonym för att slippa skäll.....

Bli inte arg!!!!!!!