Thursday, December 03, 2009

Ullrik är här

Vi har fått fint främmande på Österskolan.





Det är Ullrik som är ute och reser i Sverige, alldeles själv!

Ullrik jobbar på Eriksboskolan i Göteborg med elever i År 0-3.

Jag tycker att han är jättetuff som vågar åka själv så, jag var lite nervös när jag åkte med hela klassen till Varberg och Björketorp för nåt år sedan.

Hur som helst så har Ullrik lovat att hjälpa mig och mina elever i År 5 nästa vecka. Vi ska fira Nobel på skolan och dela ut Nobelpris och ha Nobelmiddag och allt. År 5 är de som sitter i kommittén och bestämmer vem som ska få prisen. Ullrik som ju jobbar med lite yngre elever än mig kan vara till stor hjälp för mig och Lina.

Sen ska Ullrik resa vidare.

PS. Han hälsar så gott till er alla på Eriksboskolan

2 comments:

Anonymous said...

hur länge var Ulrik här igentligen?

kramar från Ida E =):)

Anonymous said...

var det kul