Friday, May 06, 2011

Det här var en kanon dag!

Som ni vet var jag nervös, och inte så lite heller. Men det gick jättebra. Alla var snälla och trevliga och ingen tyckte det var konstigt att jag hade maskeradkläder på mig heller. Coolt. Jag fick massor av nya kompisar och kände mig som en i gänget med en gång.



På bilden ovan berättar Hedvig vem jag är så att de andra inte skulle tro att jag var en ny elev. Jag tyckte det var pinsamt, har ni sett hennes min?



Det här är Victoria, hon och jag kom överens med en gång.
Alexandra går inte i Hedvigs klass men hon och jag blev kompisar ändå. Hon går Estetisk linje och det verkade skoj, kanske det är nåt för mig?






Caroline var lite tyst i början, tror hon var lite blyg, men sedan hjälpte hon mig att fatta matten. Det är svårt på riktigt!







Det här var min frukostdricka.


Det här var nåt av det roligaste på länge. Jag frågade några av dem hur de trivs.

Många sa att det är en jobbig linje men väldigt rolig. Den är lärorik, intressant och de rekomenderar den starkt.

Om inte annat kanske jag kan jobba nåt år som assistent åt Hedvigs mentor?


Tack alla som gjorde min dag minnesvärd.

Björnkramar från Lage













No comments: