Wednesday, May 04, 2011

Dags för gymnasiet!

Ok! Jag började i F-klassen en gång, har följt det gänget ända till 5an. Nu är jag fortfarande i en 5a men på stora skolan så jag ser mina gamla elever ibland, de går i 8an nu.
Imorgon ska jag göra nåt jätteläskigt. Jag ska göra ett studiebesök på Vadsbogymnasiet! Det är en god gammal kompis som har börjat där i Samhällsklassen, de är jämngamla med mig men det vet man ju... det är då det är som svårast att erkänna att man gillar nallar!
Tänk om de inte är snälla mot mig? Men jag tror det blir kul. Jag och Hedvig ska hålla i en "redovisning" där vi berättar vem jag är och varför jag är där.
Jag vill veta så mycket som möjligt om Samhällsprogrammet så att jag vet om det är nåt för mina gamla elever.
Björnkramar från er allas lilla Lage

No comments: