Friday, January 29, 2010

Jag vill vara en isbjörn

Fatta vad roligt det är att leka i snön!
Jag vet att isbjörnar har det svårt men ibland måste väl även de ta sig tid att leka i snön

Jag har i två dagar lekt i snön med några tjejer i År 4 och 5. De är jättesnälla mot mig. de har dragit runt mig i min låda som jag använder som pulka eftersom jag har lite svårt att hålla i mig och är rädd att ramla av.
De har gjort snöänglar med mig














De byggde en jättefin snögrotta till mig









Och till slut så övertalade de mig att åka i backen.
Den är jättehög, det känns likadant för mig att åka från elhusbacken som det skulle göra för dem att åka från Skytteskogsbacken






Jag hoppas att vi kan fortsätta att vara på rasterna för just nu har jag skitkul, även om jag vet att jag inte får svära så

7 comments:

Anonymous said...

heej!!

eftersom vi också var med och lekte med dig så hoppas vi att du hade kul!

vi fattar att du gillar att leka i snön med oss ;)

hälsningar Ida O,Emma och Felicia

Anonymous said...

Jag hoppas du vet att vi alltid kommer leka med dig, hoppas du kommer ihåg när jag och Emma lekte med dig ;D. Hoppas du aldrig tröttnar på snön hälsningar Sanna

Anonymous said...

Tjena Lage!

Det låter faktiskt lite lockande här i värmen.

Att bara tänka på snö när det är som varmast är himmelskt.

SAKNAR ER ALLA FRÅN MIRA I BOTSWANA.

Anonymous said...

ojojoj vad du måste haft kul lage. jag har läst hela din blogg den är skit kul.mvh helen i 4 an

frida s said...

det värkar va jätte kul med tjejerna lage!!!!///frida s i fyran:P

Anonymous said...

hej Lage var det kul att vara ute? men jag såg att du hade blivit blaskade blött vem har gjort din finna tröja du har på dig?


Kramar från Ida.E från klass 5

Anonymous said...

Det var roligt att vara med dig i snön.
Kram Lucia