Friday, September 19, 2008

Lägerskola

Jösses vad roligt det var, och spännande.


Mitt i skogen låg Finngården. superfint. Det var ett rött litet hus med två våningar. Jag och Lena fick ett eget rum på bottenvåningen men hon hostade så räligt att jag körde ut henne till Lillstugan, det var nog tur annars hade hon skällt på mig.


För just när jag var på väg i säng så hörde jag hur hennes mobil ringde, det var Adrians mamma som bara ville berätta att hon nyss hade sett vildsvin 100 meter från huset. Ja jag var tvungen att sitta och spana efter dem hela natten.... jag såg inte ett enda. Men på morgonen när vi gick för att plocka in mörkerrundan så såg vi att vildsvinen hade trampat i barnens spår. Urcoolt! Vildsvinen hade också gått mörkerrundan. Här är en bild av deras spår.

JAG ÄLSKAR LÄGER

8 comments:

Anonymous said...

Hej Lage jag älskar det lägret du och Lena mixtra ihop till oss i somras!det var verkligen jätte kul.men det roligaste var nog att vi fick vara på så många ställen!
//Stephanie beckvid 6A!

Lena said...

Tack. Det var jättekul, det var det. Kram
ps Lena hälsar

Anonymous said...

bra.jag saknar er verkligen jätte mycket!
//steffi

Anonymous said...

Haha Lage! Där på Finngården...dt ligger typ i Höör va? För där har jag varit på hundläger två ggr!

Var dt kul? Vad gjorde ni?

Jäätttteeee stoor kram från Sanne i 6b! :)<33

Lena said...

HEEEEEEEEEEEEEEJ Sanne!
Vi hade kul, gjorde samarbetsövningar grillade och gick på mörkerrunda. Fast mest bara var vi oss själva och mös.
Och ja, det ligger i Höör.
Björnkramar från Lage liten

Anonymous said...

Hej Lage! Riktigt cool bild alltså. Man ser ju tydligt deras spår i våra spår. Det var ju lite läskigt att höra att vi hade blivit förföljda av vildsvin. HA DET BRA LAGE!!!!!



STORA KRAMAR MIRA

Anonymous said...

Hej Lage.jag vill bara veta om du tror på kärlek i första ögonkastet?




// Steffi

Anonymous said...

Hej Lage hut är det jag tyckte det var jätte kul



Stora kramar från Ida ekdahl