Monday, August 18, 2008

Jag är ledig några dagar extra.

Just nu sitter jag hemma hos Lucia och gottar mig. Hon hade inflyttningsfest och jag var bjuden men Lena kunde inte gå så jag fick sova över här själv, det har jag gjort sedan i torsdags. urkul.
Fast jag undrar om Lena klarar av det här själv? Har hon hängt upp allt på väggarna? Har hon hämtat böcker? Har hon kopierat alla schema och blanketter? Lite orolig är jag allt eftersom det brukar vara jag som påminner henne. Å andra sidan så ska Birgitta vara i klassrummet så hon påminner nog Lena.
Jag längtar, nu är det bara några dagar kvar. Vi ses på onsdag om inte Lucia glömmer att väcka mig.
Björnkramar från Lage
PS lycka till på Killebäck alla stora barn.

1 comment:

Anonymous said...

Hej Lage! Strecka sträcka. DEt är nog bara det jag kan komma på.