Saturday, October 21, 2006

Loppis






Loppmarknaden var en succé. Vi hade jättemånga kunder och tjänade in 3653,50 till Världens Barn. Vad glada de ska bli. Amandas pappa försökte köpa mig och då var jag faktiskt lite rädd men sedan hittade jag en polishjälm och lite pistoler så då vågade jag mig fram igen. Vi fikade, och sålde en massa prylar, tack alla ni som gav oss saker. Det som blev över skänker vi till Erikshjälpen. Se på alla våra fina bilder. Kramar från en urtrött Lage, väck mig inte före kl 10 på måndag. Jag vill gå i ide.

5 comments:

Anonymous said...

hej hej lage jag tycker det är kul att du setter in oss på din hemsida P.S. den är cool!!!!!!!!!!

Anonymous said...

hej hej heej jag står och säljer där i rosa gissa vem det är hi hi hi hi hi hi hi.

Anonymous said...

du är jojo
hihihihihi

// kirre

Anonymous said...

lena glöm inte till vårt götaland prov du måste skriva upp det vi ska öva på annars kan vi inte öva ///jojo(johanna

Anonymous said...

KAN sättas in lite mer på lages tycker jag--- BILDER asså på mej kanske! --- Jo-jo