Tuesday, October 17, 2006

Banankontakt

Men det mest spännande har ändå varit att vi var och såg BANANKONTAKT!!! Det var sååååååå coooooolt först åkte vi buss och sedan var vi framme och det brann i en fontän och sedan fick jag en plats och så var det föreställning och jag var helt slut och fick åka hem med barnen och sova hos Karin. Jag har aldrig haft så kul i hela mitt liv. Jag älskar mitt jobb.
Och sedan har det hänt en sak till. Det har öppnat en affär med nallekläder i Malmö. Lena har lovat att jag ska åka in och få välja nåt fint jag kan ha på mig. Jag har lagt in en länk till deras sida i min lista.

2 comments:

Anonymous said...

Det är jag som holler lage framför statyn!



hälsningar jojo(johanna

Anonymous said...

hej lena tråkigt att du ee sjuk alla kramar du kan få klass 4 //särskilt Joakim



mvh johanna och hela klassen!