Saturday, May 04, 2013

Kina o loppis

Herregud ja
Det var nog länge sen jag skrev va?
Jag har lite fullt upp med markservicen hemma eftersom Lena pluggar terminen ut. Fast nu när det är historia o litteratur är det kul att diskutera med henne.

Men jag har gjort massor sen sist.



Jag har varit i Kina! Ja Kina! Fatta! Lilla jag har gått på kinesiska muren.
Det. Var Judit som är IKT nörd ( ja jag vet att det säkert heter nåt finare egentligen men jag kan kalla mig själv luddgull om det känns bättre) som tog med mig på hennes o Lars bröllopsresa. Rart att de ville ha med mig.
Vi såg många taoistiska tempel o just nu läser jag Tao enligt Puh, religioner är alltid spännande.

Sen har jag varit hemma o haft lov o lekt med Petra. O idag var jag på loppis. En dum före detta kollega trodde att Lena tog dit mig för att sälja mig, elakt. Tycker inte om honom idag.
Längtar till sommaren även om jag kommer att sakna Revingeungarna.

Kramar o blåbär

Ja förresten det blir blåbärsbrist! Hemskt!

1 comment:

Anonymous said...

I don't even know how I finished up right here, but I thought this put up was once great. I do not understand who you're but definitely you are going
to a well-known blogger for those who aren't already. Cheers!

my page kredyty hipoteczne forum