Monday, February 20, 2012

Afrika? AFRIKA!!

Jepp.. Här är jag. I soliga Afrika. Det är kul och härligt. Agnes är just nu min sovkamrat och det känns bra. Vissa elever tycker att jag ska stanna här i Afrika och göra något barn glad men jag tror att jag skulle sakna min matte för mycket.. Men vi kanske kan skicka ner några av min vänner nästa år? Jag ska ta ett snack med dom och se om det är någon som är sugen..

Ta hand om er där hemma! Här är inte kallt i alla fall. 30 grader, päls plus kläder är inte världens bästa kombination.. MEn det löser sig!

Fridens liljor (mitt nya coola uttryck som min låtsashusse lärde mig innan idag. Han är förövrigt riktigt azum den här Christoffer)!

1 comment:

Annette said...

Vilket äventyr du är på Lage. Jag hoppas att du njuter och att jag får följa med dig nästa år.

Kram
Annette