Friday, January 13, 2012

Hälsningar från Förskoleklassen till Casper

Jag har varit och hälsat på lite på Österskolan och Killebäck igår.
Det var bara en sak jag glömde och det vara tt fråga om jag skulle hälsa något från F-klassen till Casper. Lena lovade att göra det idag, och det har hon gjort. Hon ringde hem och berättade så här är det nu, en hälsning från Östers Fklass till dig Casper.


Hej!

Vi undrar om du hade en bra jul, vi har ju inte hunnit fråga dig om det.

Sen undrar vi hur du mår, är allt bra? Har du träffat nya kompisar där du bor nu och har du hunnit börja skolan än? Har du roligt?

Vi saknar dig jättemycket och tänker på dig.

F-klassen

Själv undrar jag om det är mycket varmt? Chrille undrade om jag ville hänga med till Gambia men jag vet inte riktigt, funkar det om man har päls som jag?
Björnkramar från Lageliten.

1 comment:

Anonymous said...

Hej klassen!!
Min jul var toppen, jag fick massor av fina presenter. Jag fick jättmycket lego.

Jag börjar på skolan på Onsdag, jag ska gå i ettan. Jag har inte hunnit träffa några vänner än eftersom jag inte har börjat skolan.

Här är jättevarmt. Bredvid oss bor det tre hundar, Pluto, Poppsie och Sophie. Igår såg jag två apor, de var jättefina och hoppade från träd.

Hejdå jag saknar er jättemycket!!
Kramar Casper