Wednesday, August 31, 2011

Imorgon öppnar vi!


Det har varit en superhektisk vecka. Jag och Mia som jag jobbar med och två till åkte till IKEA för att handla grejor. Jag fick det viktiga ansvaret att välja vikarier för den dagen då jag inte är kvar utan gör praktik nån annanstans. Det blev en hund o en kanin. Gud vad de andra tre var virriga, tur att jag hittar där.
Tur att jag kan sätta ihop IKEAmöbler med ;).
Sen hängde jag med Mia till landet, hon bor verkligen på vischan. Jag längtar lite efter avgaserna och larmet på Bergsgatan. Men Mia har en hund, som heter Molly och en kattmamma och tre kattungar. JAG SAKNAR GONZO! Han hade kunnat försvara mig för de där stora monstren som bodde runt husknuten, fast fölet var väl rätt gulligt.
Sen sov jag på vårdcentralen, fatta vad jag var skraj! Minsta lilla ljud o jag sprang o gömde mig. Fast berätta inte det för Karin för hon sa att mitt jobb var att vakta och det är ju lite svårt att göra när man gömt sig bakom toan.
Björnkramar från Lage




No comments: