Friday, July 10, 2009

Harry Potter och halvblodsprinsen

Vi ska gå på bio 16 juli klockan 17.45
Nu har Lena bokat 6 biljetter, jag behövde ingen egen.
Det blir Emelie, Ida T, Aleko, Max, Jesper och Lena som går med mig. Det ska bli jättekul.
Alla tar med 110 kronor till biljetten Vi har lånat er pengar så länge. Sen behöver ni ta med pengar till godis om ni vill ha det. Ni får fixa skjuts in till stan med varandra och så möts vi utanför Royal i Malmö klockan 17. 25 (så alla hinner hitta varandra och handla godis och så)
Jag längtar
Om ni är nyfikna så kan ni tjuvkolla här www.harrypotter.com

10 comments:

Anonymous said...

Ok


Samuel

Anonymous said...

Tja! Lage jag kan tyvär inte komma på bion för att jag är bort rest då. Så änu en gång jag kan tyvär inte komma på bion. Hälsa Lena! Måmga KRAMAR från Camilla

Anonymous said...

mira och Johanna kan tyvär inte komma heller jättetråkigt1 Ha det kul.mira

Anonymous said...

mira och Johanna kan tyvär inte komma heller jättetråkigt Ha det kul.mira

Anonymous said...

mira och Johanna kan tyvär inte komma heller jättetråkigt. Ha det kul.mira

Anonymous said...

finn olikheterna på dom tre över, mira

Anonymous said...

faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan /tomten;)

Anonymous said...

fan va fel det blev

Anonymous said...

nu jävlar tror att jag klarade nu XD btw jag heter adrian ;)

Anonymous said...

allt fixat nu tror jag...