Monday, March 02, 2009

Min Namnsdag

I fredags hade jag namnsdag. Det blev en superdag.
Först så fick jag en härlig massage av Karin, tack Karin det var härligt.
Sedan fick jag följa med hem till Lena. Jag sov i soffan, med Gonzo.

Det var jättemysigt fast han snarkar superhögtPå morgonen så fick jag extra god frukost, jag fick fralla med brie och världens godaste ekologiska apelsinjuice och ägg. Och så fick jag en present, en fin mössa med plats för mina öron. Tack så himla myckt för allt.



Björnkramar från er Lage

3 comments:

Anonymous said...

Tjena Lage! Grattis på namnsdagen i efterskott.Vad gott det lät med en sådan frukost.

HA DET BÄST FRÅN MIRA OCH JOHANNA

Anonymous said...

Tjena Lage! Grattis på namnsdagen i efterskott.Vad gott det lät med en sådan frukost.

HA DET BÄST FRÅN MIRA OCH JOHANNA

Lena said...

Tack!
Åh vad jag saknar er.Hur har ni det? Do you have a new mascot mon amie. Je is kind of avundsjuk.
Je parle un peu francais.
ses vi på tokdagen tror ni?