Wednesday, April 30, 2008

I've got a new friend

Åhhh! Vad jag varit nervös. Jag ser fram emot att få en ny klass, det ska bli spännande eftersom jag hittills bara varit i en klass. Men jag är lite blyg och har sakta fått vänja mig vid 3orna, fast så visste jag att vi ska få två elever till i nästa klass. Lucia och Jonatan. Jag är varit så nervös för att Lucia skulle komma idag att jag kräktes på toaletten i morse. Men hon var jättesöt och snäll. Jag fick till och med en liten kram. Så nu är jag inte alls nervös för Jonatans besök på torsdag om två veckor, det ska bara bli kul.
Kram till alla femmor och treor.
Lots of love from your teddy bear.

3 comments:

Anonymous said...

Hej Lage du jag tycker också att Lucia verkad trevlig och snäll.Men ska inte Arvid också börja i femman snart?? såg du när femmorna va med?


// from stephanie

Lena said...

Ja jag såg er, jo Arvid börjar på måndag.

Anonymous said...

lova mig en sak Lage (och Lena)





Glöm inte bort mig... snälla :S (L)


//Kirre