Wednesday, May 09, 2007

Lösensumma


Jag har kidnappat er lilla björn Lage!!!!


För att ni ska få honom tillbaka vill jag ha 10 miljoner kroner, får jag inte dessa pengar innan klockan 13.00 på torsdagen den 10 maj, kommer jag att skära ören av honom!!!
Säger ni någonting till polisen eller till nån annan kommer jag att rycka av honom all päls, hårstrå för hårstrå...
Lösensumman skall placeras i en grön Ica kasse som ska läggas vid gungerna på lekan, annars kommer ni aldrig mer att se Lage!!!
HA HA HA

4 comments:

Anonymous said...

Bovar och banditer. Var rädd om Lage. Han är värd mycket mer än 10 miljoner så jag tycker det var billigt! Tyvärr har jag slut på gröna ICA kassar så någon annan får betala.

Anonymous said...

hej! Lena här
Bara så du vet så är vi dig på spåren. Jag vill dessutom ha tillbaka min och Lages Blogg. Ge hit lösenordet
SKURK!

Anonymous said...

Hej asså det finns inga gröna icakassar och då kan man ju ite betala

Lena said...

håller helt med. taskig kidnappare som inte ger oss en ärlig chans. Tur att lilla Lage är smart nog att lämna ledtrådar.