Thursday, April 12, 2007

Våren är här

Igår upptäckte jag och Lina att det var vår ute, PÅ RIKTIGT!!!
Så när vi tyckte att de flesta barnen gått hem och skolgården var nästan tom så passade vi på att springa ut och leka. Det var underbart!


Kolla här vad vi gjorde:




Vi gungade i stora gungan, Nea puttade fart









Sedan lekte vi gömme i solfickan















Vi åkte rutchkana



















Sedan gick vi in och hjälpte Konrad som satt inne och jobbade och efter det hittade vi en kompis från 5an



















Fast vi undrar fortfarande vad som finns i uteförrådet men vi kunde inte hitta en nyckel.




















Annars har vi det bra, klassen är mysigare än någonsin och vi gillar att vara hos dem, det enda vi är lite ledsna över är att man alltid glömmer att ge oss mellis, vi hoppas på tur ikväll för då är det föräldramöte och det brukar betyda kakor och sånt... mums fillibabba.

Kramar från Lage och Lina

1 comment:

Anonymous said...

hej lage,lina,foxy och leeena. jag har varit sjuk en stund men jag kommer tillbaka men jag e lite trött och så för jag kunde knappt äta men jag kan nog äta i skolan. jag har saknat er och jag ligger nog långt bak i skolarbetet men jag kanske kan komma i fatt igen för asså det var ju bara några dagar<3




//jag har kryat på mej steffi