Thursday, January 18, 2007

Vi har vikarier

Hej allihop!
Lena sitter i arbetsrummet och jobbar med skolans hemsida, så vi har vikarier. 16-17 hade vi Sara, Lenas dotter hon läser till lärare så det passade ju bra att hon var i klassen. Nu ska vi ha Christoffer, han har varit lärarstuderande på skolan ett tag nu så honom känner vi ju sedan tidigare. 31Först ska han vara här till och med den23 och sedan ska han vara här den 29, 31 januari samt den 2 och 15-16 februari. Han pratar en dialekt som jag inte vet var den kommer ifrån. Vet ni?
Vi jobbar med vikingatiden. Det är hur spännande som helst. Visste ni att vikingarna hittade ända till Amerika? Flera hundra år innan Columbus kom dit hahaha! Och visste ni att de hade egna namn på en himla massa platser.
Tusen kramar från Lage
PS Lina hälsar

9 comments:

Anonymous said...

hej!

Jag tror att det är Kristianstad dialekt :D

// kirre

Anonymous said...

ska vi ha Sara någon gång till?????

// kirre

Lena said...

jag vet inte om ni ska ha Sara mer. Vill ni det?

Anonymous said...

Jaaaaaaaa

hon är jätte snäll (inte för christoffer inte e de då)
hon utbildar sig till lärare ju.... och så är hon politiker......
men alla dina döttrar är jätte snälla men de har fått sin mors gener (L)

// en som vill bli politiker

gissa vem jag är!!!!

Ps: jag går i din klass:P

Lena said...

Kan inte gissa! Jag Lage har ingen aning om vem som ska bli politiker, dessutom visste jag inte att jag hade döttrar. Berätta inget för Lina, hon kan bli ledsen

Anonymous said...

heeeeeeeeeeej=)


//steffi

Anonymous said...

hej öage=) den som vill bli politiker i vår klass e :kirre känd som kristina måsbäck=)




//steffi=)ha det bäst

Anonymous said...

hej lage=) jag ska inte säga nåt till lina om det=)

Anonymous said...

lol