Monday, August 07, 2006

Dags att börja jobba igen

Nu är jag tillbaka på skolan igen. Lena och jag började möblera i klassrummet, vi försökte att göra det fint men det känns lite trögt och vi saknar båda två Lilian och barnen. Snart är det dags. Jag fick göra iordning fönsterna men jag tror att vi behöver fler krukväxter, kanske kryddväxter. Hur som helst, jag är igång igen och jag har bestämt mig för att sova på skolan igen från och med nästa vecka. Mitt sommarlov är sluuuuuuuut. Kramar till alla barn, vi ses snart.
Eran Lage.
PS. Varför skriver ni aldrig kommentarer? Det är jättelätt. Bara klicka på "Comments" nedanför och så kommer det upp en ruta där ni kan skriva. Jag vill fortfarande ha tips på bra länkar eller bara nåt snällt från någon av er, Hannah du vet hur man gör så du kan väl visa?

5 comments:

Anonymous said...

hi!
my name is kristina
I am ten years old
I have is ginny pig
I love you and Lena!

//Kristina

Anonymous said...

hello!
det var trevligt att vara tillbaka till skolan!
jag har världens bästa lärare och lärar asistent!!!

Anonymous said...

//kristina

Anonymous said...

Hej Lage! Det är jättekul att skolan har börjat igen! Jag har hållit på jättemycket med mina läxor. Det är jättekul!!!

Kram från Josefin <3 <3 <3

Anonymous said...

Heej Lage!

Det ee (ganska) kul att börja i skolan igen!

Men endå ee jag rädd att få mkt läxor av Lena!!!
(sej inte att jag har sagt det!)
hehe

Jag ser att Kristina och Josefin har skrivit mail redan!

Men jag fatta inte varför Kirre (Kristina) skrev på Engelska!

Men jag fatta ändå vad hon skrev!!

För att Lena lärt oss prata eller läsa engelska (LITE)

Puss och Kram från Amanda